Nyní probíhá velké LETNÍ SLEVY

Jakým potravinám se obloukem vyhnout?

Jakým potravinám se obloukem vyhnout?

Během dietního plánu s MyKETO je nutné z jídelníčku úplně vynechat následující potraviny:
 

  • Veškeré slazené potraviny, stolní cukr (včetně cukru třtinového - hnědého) a jakékoli jeho energetické náhrady, sirupy s obsahem cukru, melasa
  • Běžné pečivo a pekařské výrobky
  • Přílohy (brambory, rýže, těstoviny, kuskus, knedlíky, pohanka a jiné pseudoobiloviny, běžné kaše)

 

Veškeré sladkosti (zmrzlina, cukrovinky, cukrářské výrobky)
 

  • Sladké limonády, džusy, ovocné šťávy, sirupy, ovocná smoothie
  • Ovoce s vysokým obsahem sacharidů (banány, hroznové víno, meloun, veškeré sušené ovoce atd.)
  • Zelenina s vysokým obsahem sacharidů (mrkev, kukuřice, hrášek)
  • Pochutiny (kečup, hořčice)
  • Uzeniny (z pohledu zdraví max. šunku s obsahem masa alespoň 92 %)
  • Chipsy, krekry, krutony a podobné druhy potravin
  • Sladké a sladkokyselé nálevy
  • Zahuštěné omáčky

Pitný režim

Dbejte na dostatečný pitný režim, který by měl činit cca 2–3 l vhodných tekutin denně. Mezi doporučované druhy nápojů řadíme neperlivou nebo jemně perlivou pitnou vodu (ochutit můžete plátkem citronu, lístky máty apod.), zelený čaj, neslazené bylinné, příp. slabé ovocné čaje (nejlépe v biokvalitě a v přiměřeném množství), nízkoenergetické MyKETO nápoje pomeranč nebo malina.

Nepovolené druhy nápojů: během dietního režimu je nutné se zcela vyhnout jakýmkoli slazeným limonádám, kolovým a jiným přeslazeným nápojům včetně ochucených minerálních vod, ovocným šťávám a džusům,  fresh i ovocným smoothie.

 

 

Alkoholické nápoje 

Během dietního režimu velmi doporučujeme se alkoholu úplně vyhnout (minimálně ve fázích 1 a 2). Kromě nepříznivého vlivu na organismus, alkohol zpomalí nebo úplně zastaví proces hubnutí.
Čeká vás společenská událost?

Pokud vás během dietního plánu s MyKETO čeká oslava narozenin nebo jiná společenská událost a chcete si s přáteli nebo s rodinou dát „skleničku“, vybírejte alkohol s nízkým obsahem sacharidů.

 

 

Káva

Neslazená káva v rozumné míře (1–4 šálky espressa denně) vám hubnutí určitě nezastaví, naopak kofein, který káva obsahuje zvyšuje produkci žaludečních kyselin, zrychluje puls, zlepšuje využití tukových zásob a pomáhá uvolnit tukové kyseliny do krevního řečiště.

Vynikajícím nápojem s lahodnou chutí kávy a s ještě silnějšími účinky na váš metabolismus je  MyKETO Coffee (proklik na eshop MyKETO Coffee). Zachutná vám plnou chutí lahodné, mírně sladké kávy a pomůže vám ráno nastartovat metabolismus včetně rychlejšího spalování tuků. MyKETO coffee si můžete dopřát max. 3× denně. 

Mezi nevhodné druhy kávovinových nápojů patří: Melta a Caro.

 

Na závěr k alkoholu několik ověřených doporučení:

  • Nevynechávejte jídlo. Kalorie z alkoholu jídlo nenahradí!!
  • Během ketogenní diety se tolerance alkoholu snižuje. To znamená, že pokud jste byli zvyklí vypít 2 sklenky alkoholu, bude vám stačit např. jen jedna. Nyní opravdu platí, že střídmost se vyplácí.
  • Nezapomeňte tělu doplňovat pitnou vodu. Každou sklenku alkoholu doplňte sklenicí vody.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení